[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada+ Adapter USB na PCI

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Mon Aug 04 2003 - 15:13:05 CEST
[slacklist] Re: Neostrada+ Adapter USB na PCI

Witam ponownie. Po kilku dniach udało mi się = zainstalować ten sterownik,
niestety problemów ciąg dalszy. Problem tkwi w = adapterze usb który jest
wsadzony w slot pci, odczas pruby połączenia = (podczas startu systemu)
otrzymuję taki komunikat:
can't open /proc/bus/usb   no such = file
i faktycznie nie ma tam tego pliku. Pomyślałem = że trzeba dla tych
kontrolerów załadować jakiś moduł więc = prubowałem odchaszować jakieś
moduły w /etc/rc.d/rc.modules ale tyle tam tego = jest że robiłem to na
oślep ;) poprostu ładowałem to co mi tylko = mogło przypominać o takim
urządzeniu. To oczywiście nie pomogło, nie wiem = może trzeba by było
utworzyć takie pliki? Pozdrawiam