[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: Re: artyku y na slackware ;)

From: Tomasz Tomach <flexy@slackware.com.pl>
Date: Mon Aug 04 2003 - 16:25:04 CEST
[slacklist] Odp: Re: artyku y na slackware ;)

Chodzi mi to ze ze takich zeczy nie powinno sie pisac = na SLackLiscie
( pytac )
Jezeli chcesz umiescic te artt na www to chyba = wypadalo by napisalc maila do
:
flexy@slackware.com.pl
iggy@slackware.com.pl
ktory potem skataktuja sie z autorami artykolow z = zapytaniem czy wyrazaja na
to zgode !!!

Z powazaniem Tomasz Tomach
Pozdrawiam fl3xy

"Old Administrators never die.