[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada+ Adapter USB na PCI

From: RyEk <ryek@wp.pl>
Date: Mon Aug 04 2003 - 22:41:59 CEST
[slacklist] Re: Neostrada+ Adapter USB na PCI

> Potrafię czytać, sprawdzałem wiele razy. = Poza tym artykół należało by
wogóle wywalić
> bo jest tam trochę błędów, a = szczególnie na nie, mog± się naci±ć "nowi"
> urzytkownicy.

O jakich bledach mowa?
Ja mam inny problem:

chyba to sie dotyczy albo USB albo modemu bo jak = odpalam pierwszy raz kompa
to zalancza sie bez problemu NEO. Gorzej jest jak = zresetuje softwarowo w
linuxie wtedy modem juz nie wstaje i nie wiem =
Opisze to dokladniej:
-wlaczam kompa
- na modemie power sie swieci
-linux sie laduje i wsio ok

-teraz reset poprzez polecenie reboot
-na modemie znika napiecie (zadna dioda sie nie = pali)
- podczas rozruchu zapala sie na chwile dioda power i = za chwile gascnie i
modemu nie wykrywa :-((

Moze cos na to poradzicie. Slyszalem gdzies na grupie = ze ktos sie skarzyl na
jakis blad tylko nie wiem czy to wlasnie tego =
Macie jakies pomysly?

RyEk