[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada+ Adapter USB na PCI

From: d1g1tal <d1g1tal@o2.pl>
Date: Mon Aug 04 2003 - 23:16:22 CEST
[slacklist] Re: Neostrada+ Adapter USB na PCI

Dnia 04 Aug 2003 21:42:30 +0200, Sawomir Jach = <cobico@wp.pl> napisał:

> Potrafię czytać, sprawdzałem wiele razy. = Poza tym artykół należało by
> wogóle wywalić
> bo jest tam trochę błędów, a = szczególnie na nie, mogą się naciąć "nowi"
> urzytkownicy.

Ja ostatnio meczylem sie z tym prawie 2 tygodnie po = pare godzin dziennie.
dopiero po przeczytaniu n artykolow udalo sie, jak z = kazdego wybraem po
trochu, bo inaczej to zawsze cos nie wychodzilo. Do = tego jeszcze mialem
dziwne USB w kompie, ktore spalilo mi za pierwszym = razem modem :)), ale na
szczescie wymienili bez narzekania.