[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

jadra jajka i inne pisanki

From: wilde <wildeman@op.pl>
Date: Tue Aug 05 2003 - 12:19:49 CEST
[slacklist] jadra jajka i inne pisanki

witam serdecznie @LL
dafno nie pisalem bo jakos sobie radzilem ale teraz = to sa juz kosmiczne jaja
niewiem co jest i dla czego sei tak dzieje niemam = juz  pomysla na
rozwiazanie problemu .
jest tak :
1) slack 9.0 jajko 2.4.20 , hula asz milo ;D, = skompilowalem juz kilka razy
2.4.21+ iprout2 +htb
i dziala ale jak tepsa zrobi resecik polki to nie = potrafi nawiazac
polaczenia ponownie , niemoze sie wbic, wystarczy = wyjac zasilanie od hisa na
moment i juz nie polaczy sie. zrobie restart skrypta = albo serwera to pojdzie
i odrazu lapie polaczenie, zminie jajo na 2.4.20 =
laczy sie za kazdym razem, mozna wylanczac hisa a on = sie i tak polaczy a na
2.4.21 nie pojdzie .( ciekawostka ---drugi  = serwer slack 8.1 z jajkiem
2.4.21 no i wszystko jest ok - laczy sie tak = jak
admin przykazal ,czyli bez problemowo . nawet wziolem = konfig do jajka z tego
serwera i skompilowalem na moim zminiajac tylko = obsluge cpu na 2 bo mam 2 x
PII266 ale dalej jest tak samo )
2) druga sprawa tyczy sie HTB dziala wszystko piknie = ale niestety jak
zaciaga cos z squida to tez dzieli transfer czyli = zamias sciagac gg w 3 sek
to leci tak jak normalnie ze strony na 10kb ale widze = ze his nie mruga tylko
z hdd z serwera ciagne a htb przycina mi transfer , =
rozwiazal moze ???

no to tyle dzieki z gory za odpowiedz
pozdrawiam WiLdE