[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

pytanka

From: Breorn <silvain@o2.pl>
Date: Tue Aug 05 2003 - 20:03:53 CEST
[slacklist] pytanka

Witam

...żeby nie przedłużać:

(teoretyczne) znacie jakiś dobry 'patent'..... 2x = neo (lub więcej) i
dynamiczny rozdział pasma na wielu użytkowników = ? przypuszczam że jest to
niewykonalne jeśli chodzi o dogadanie się z = tepsą ale może są jakieś demony
lub inne progsy które by przykładowo opierając = się na wartości obciążenia
łączy rozdzielały kolejne sesje (tcp) na mniej = obciażone

...miałem takiego plana -  każdy user ma = swoją nazwę w lipnej domenie
(linux.bogus... idąc z duchem jednego howto :) - =
zmienił... każdy komp - domena tj. komp który = nazywa się mipssrv (ciekawa
nazwa... :P ) nazywać się w dns będzie np. = 'srv' lub 'serwer'... lub np.
's' :) - ze zrobieniem takiej domeny i odwrotnej dla = niej nie ma problemu
ale jak zrobić te 3 na raz ? - aliasy się nie = sprawdzają (główną strefą
jest '.') a więc przyszło mi na myśl żeby = zapakować to do root hint
(jeszcze tego nie sprawdzałem) tylko czy to = zadziała... i przede wszsytkim
czy sobie nie namieszam taką konfiguracją ? no i = może czy są inne metody ?
[kolega zrobił coś takiego u nas w szkole - jest = adminem - ale jego adres
email 'milczy' wieć nie dostałem od niego = obiecanej konfiguracji]