[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Wewnetrzny router w sieci a siec LAN.

From: Kamil 'czemu aka klusek' Bista <klusek@michu.pl>
Date: Wed Aug 06 2003 - 01:18:45 CEST
[slacklist] Wewnetrzny router w sieci a siec LAN.

Witam,

Mam siec:

miasto1 (tutaj kilka sieci wpietych do switcha, a = switch do anteny
radiowej) - miasto2 (tutaj kilka sieci jest wpietych =
sygnal z anteny z miasta1, a router wpiety do =
Wszystkie sieci sie "widza" ze soba, tzn. = nie ma zadnej wewnetrznej
maskarady, jest poprostu jeden router z 4 = sieciowkami.

Chcialbym w miasto1 postawic router ale zalezy mi na = tym zeby miasto2
widzialo tez miasto1 a nie tylko miasto1 widzialo = miasto2 (tak by bylo
przy uzyciu zwyklej maskarady).
Bardzo zalezy mi na tym miedzy innymi z tego powodu, = ze 10 osob zapcha
AP i inne 10 juz nie moze korzystac z internetu = (sytuacja by nie miala
miejsca gdybym postawil router a na nim dynamicznie =

Jezeli zamotalem to prosze powiedziec, postaram sie = wytlumaczyc jeszcze
raz.Pewnie chodzi o zrobienie jakiegos mostku = sieciowego, niestety nie
wiem jak go zrobic.
Prosze o jakies strony z opisanym przezemnie = problemem, ewentualnie
jakies porady ludzi, ktorzy mieli z tym do =
Ja szukalem troche ale niestety nie znalazlem nic :( = Mozliwe, ze
poprostu zle szukalem.

--
Pozdrawiam,
Kamil 'czemu' Bista