[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: program

From: wilde <wildeman@op.pl>
Date: Thu Aug 07 2003 - 11:40:42 CEST
[slacklist] Re: program

ja tez potrzebuje programu tylko troszke innego, wiec = mam taki problem ze
nowe jajo 2.4.21 na slaku 9 nie radzi se bo nie = potrafi wbic sie w
polaczenie sdi jak tepsa zresetuje polke , potrebowal = bym cos takiego co
monitorowalo by caly czas logi i w momencie gdy = wystepuje brak polaczenia
ppp
to program wykonywal by skrypt "his-go = restart" po petli , czyli taka jedna
petelka sprawdzenie czy jest polaczenie jesli niema = to restart skrypta ,
niechce tego robic przez crona , wolal bym jakis maly = programik co duzo nie
zajmuje w pamieci ..
dzieki za podpowiedzi pozdrawiam
WiLdE