[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: KDE a GNOME??

From: Piotr Simon <slacklist@tenboard.com>
Date: Thu Aug 07 2003 - 20:47:43 CEST
[slacklist] Re: KDE a GNOME??

begin czw 7. sierpnia 2003 20:25, calebr wrote:

> Klusek? nie wiedzialem ze to Ty :]. Ale te dwa = menagery sa juz pewnie
> porownane i na ich stronach jets pewnie jakas =
> uzywac ani tego ani tego.

Będzie wojna celebr :> Cholera by Was wzieła = każdy powinien sobie zam wyrobić
opinię na temat Gnome, KDE i bóg wie czego. Sam = używałem b. długi czas
Blackboksa
Teraz jestem aktualnie na KDE bo Gnome mi się nie = podoba i nie pasuje do
całokształtu :>
I na razie nie zamierzam zmieniać na nic =

<żart>
Twardziel nie musi wisieć wcale na konsoli = tekstowej :-)
</żart>

--
Pozdrawiam Sajmon
s/dew// : dewsajmon@tenboard.com