[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odpowiedni wybor

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Thu Aug 07 2003 - 22:21:39 CEST
[slacklist] Re: Odpowiedni wybor

> Kilka minut????!!! stary ale chyba nie = korzystałeś z opisów na
> slackware.com.pl.

Kilkadziesiat napisalem, o ile dobrze kojaze to cos = kolo 30-40 (lacznie z
przeczytaniem helpow). Nie pamietam z ktorych = kozystalem, moze i z tych z
slackware.com.pl a moze z innych (moze zlobek = ;).  Wiem ze nie robilem tego
na pale wg. opisu, ale troche pokombinowalem rowniez, = zlozylem calosc z
kilku opisow instalacji. W kazdym badz razie sam sie = zdziwilem ze za
pierwszym razem tak latwo poszlo ;-)  Acha, zeby = nie bylo, to tak do
uruchomienia, pozniej jeszcze to dopieszczalem mocno, = ale to chyba normalka
niezaleznie z jakiego opisu sie kozysta.

Pozdroffka

Ps. Tylko mi sie tu nie licytowac kto zrobi to = szybciej, bo to chyba nie w
tym rzecz ;)