[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: apache +php+mysql

From: AS <dro@o2.pl>
Date: Sat Aug 09 2003 - 21:27:27 CEST
[slacklist] Re: apache +php+mysql

> No to sie wszystko wyjasnilo. w httpd.conf na = samym koncu jest czarno na
> bialym napisane!!!! ze te moduly standardowo nie = sa zainstalowane.
>
> Pozdrawiam
> AS

Panowie jak narazie to odpalilem php. A oto co trzeba = zrobic:
1. W httpd.conf dopisz linie
    LoadModule = php4_module        = libexec/libphp4.so
2. Odhaszuj na samym koncu pliku httpd.conf
    Include = /etc/apache/mod.php.conf
3. W w/w pliku odhaszuj ostatnia linijke ( = zaczynajaca sie od
AddType..........)
4. No i przeladuj
    apachectl restart
5. Zeby sprawdzic czy ruszylo stworz plik np. = test.php w katalogu ze
stronka. Wpisz do niego:
<?phpinfo();?>

 Wywolaj plik http://www/twoja.domena/test.ph= p

Pozdrawiam