[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: non stop dzialajacy dysk

From: Grabek <grabek07@tlen.pl>
Date: Sun Aug 10 2003 - 15:19:34 CEST
[slacklist] Re: non stop dzialajacy dysk

> Dysk to Ci sie predzej zajedzie jak bedzie ciagle = start/stop. Obecnie
dyski
> sa szacowane (jak podaja producenci) na 100000h = (lub wiecej) czyli jakies
11
> lat - choc niektorzy podaja tez np. sredni czas = pomiedzy uszkodzeniami na
> 500 tys h - to juz bedzie ponad 55 lat. Ciekaw = jestem czy Twoj serwer tyle
> pociagnie ;)
> Tak naprawde to dysk jest najbardziej narazony = na pady jesli nastapi
> start/stop podczas odczytu/zapisu - inaczej = mowiac jak Ci padnie
zasilanie.
hehe tyle to i ja wiem ;)
bardziej chodzilo mi o jakis sposob dowiedzenia sie =
dysk ;)

ale juz to rozpracowalem ;)
dysk mi zajezdzala winda - jak - nie wiem
poprostu mialem podmontowany dysk z servera ale co =
nie powinno korzystac bo mialem powylaczane wszelkie = programy u siebie na
kompie a dysk chodzil - odmontowalem go - dysk = przestal chodzic ;)

Grabek