[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Ale sobie narobiłem

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Sun Aug 10 2003 - 16:41:40 CEST
[slacklist] Ale sobie narobiłem

Wiatam. Jak to bywa bez doświadczenia chciałem = odchudzić swój routerek bo pokazywał że ma 100% zajęty dysk, = nie wiele myśląc zacząłem wurzucać pakiety po omacku bo nie = bardzo wiedziałem co do czego. Zaznaczyłem również do wywalenia = Glibc i podczas usuwania ww. pakietu mój slack zawiesił się = (przypuszczam że Glibc jest niezbędny). Po restarcie  = otrzymuję coś takiego:

Chekin root filsystem
/sbin/fck: error while loading share libres: canot = open shared object file libext2fs.so.2: no such file or =
Szukałem takiej biblioteki na płytkach ale nie = znalazłem. Czy mocno namieszałem? niechciałbym instalować go na = nowo ;) Pozdrawiam