[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neo :)))

From: droid <winchip@wp.pl>
Date: Mon Aug 11 2003 - 15:12:32 CEST
[slacklist] Re: Neo :)))

Lepszym rozwiazaniem jest DSL dziala na np: =
Choc ostatno TPSA przegina teraz jej DNSy sie wala ze = musze kozystac od tych z
konkurencji :) - Netia. I tu pytanko , czy kozystajac = z DNS'ow innych niz
zaleca TPSA nie lamie jakiegos prawa czy cos :). tzn =
kozystac kazdy ?? niezaleznie  od lacza i = providera ??