[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Neostrada+

From: Sawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Mon Aug 11 2003 - 23:21:57 CEST
[slacklist] Neostrada+

Wiem że wszyscy już mają dość Neo ale ja mam = jakiś dziwny problem.
Chodzi o to że część stron się otwiera a =
iptables z "slackware.com.pl" ale nie =
problem z dns więc odpaliłem swój, niestety to = samo, nie ładuje się np.
wp.pl !!! a np. onet się otwiera ale już = żadnego linku odpalić nie
darady, tak  to wygląda jak by serwek proxy = tepsy podawał część danych
ale ze źrudła nie darady już ich pobrać = .Pierwszy raz mam taki numer i
nie bardzo już wiem gdzie szukać rozwiązania, w = zasadzie wszędzie mowa
jest o regółce na iptables którą wpisałem. = Dziwnie się teraz z tego netu
korzysta ;)