[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z wysylaniem plikow przez GG, znow?

From: Sawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Wed Aug 13 2003 - 18:42:31 CEST
[slacklist] Re: Problem z wysylaniem plikow przez GG, = znow?

W liście z śro, 13-08-2003, godz. 17:52, RyEk = pisze:
> Qrde co moze byc nie tak z moimi ustawieniami =
> mi wyslac plikow.
> Wiem ze bylo ale robie jak mowicie i nie chce =
> Zeby przedstawic co i jak napisze wszystko jak = ja mam to wtedy moze ktos
> podpowie:
> Slack 8.0, kernel 2.4.21, masq (iptables) + = przekierowanie portow iptables,
> DYNAMICZNE IP na laczu z netem, serwer = 192.168.0.1 od 2 do 6 kompy klient,
> eth0 - sieciowka wychodzaca z serwera, ppp0, =
> Objawy: na GG wywala nie moge nawiazac = polaczenia gdy chcem wyslac do
> kogokolwiek z netu
> [...]
nie bardzo kumam jeszcze iptables ale myślę że = jeżeli wpuszczesz jakieś
pokiety to musisz  też  jakieś = wypuścić żeby potwierdzały przyjście tych
pierwszych tak bowiem działa stos tcpip. ale to = moje przypuszczenia,
sprawdź. Pozdrawiam