[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: pomocy

From: Skyscraper <skyscraper@o2.pl>
Date: Fri Aug 15 2003 - 18:42:10 CEST
[slacklist] Re: pomocy

On Fri, 15 Aug 2003 16:20:43 +0200
"eranet" <era_net@wp.pl> = wrote:

> Nie moge slackware 8.1 lub 9.0 zainstalowac (lilo = jest oki ale jak daje mbr to sie wywala co moze byæ)
> Jak instaluje mandrake 9.0 to jest oki .
> Na czym tkwi problem

mam obydwie dystrybucje i chodza jak Zloto. Kazda = konfiguracjach.

Pytanie podstawowe, aczkolwiek moze sie wydawac = banalno-glupie. Czy sciagales obrazy Slacka z interka? i czy sumy MD5 = sie zgadzaly po sciagnieciu? Do czego zmierzam. Raz probowalem = blednych ISO (nie sprawdzilem MD5). Co sie okazywalo, ze podczas =

a moze opisz na jakims sprzecie instalujesz?

se ya