[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem po kompilacji jądra Slack 9.0

From: wrobeleczek <wrobeleczek@wp.pl>
Date: Mon Aug 18 2003 - 19:44:30 CEST
[slacklist] Re: Problem po kompilacji jądra Slack 9.0

>       Ja miałem = podobne problemy, nie dokońca je rozwiązałęm bo
>       faktycznei = kompilowanie jajka po slackiem 9.0 to heavy magic. i
>       śmierdzi = tym że wkompilowałeś coś za dużo np. scsi w modułach.
>       Wywal to i = nie kompiluj wogóle a moduły zahashuj w rc.modules.
>       pozatym = mogłeś za dużo coś w kompilować w sekcji = odpowiedzialnej
>       za kontrole =
>       laptopie = (thinkpad 600x z płytą bx440) opcje intel PIIX to jakoś
>       komp w = końcu się odpalił traf chciał że chciałem jajo = jeszcze
>       okroić i = pozprzestawiałem coś nie zapamietując dobrych ustawień
> [...]

Dzięki za rady, ale teraz to tak zaj... = namieszałem że po reboocie gdy
próbuję odpalić moje jajo to tylko widzę =
tak jak zawsze (ale oślepłem i nic nie widzę :) = ) po pewnym czasie
przestaje mielić i tylko alt-ctrl-del restartuje = kompa.Co do
framebuffera to właściwie nie bawiłem się tym = - po prostu zostawiam w
lilo vga="773"

--

Pozdrawiam wrobeleczek