[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Wymagania KDE

From: Arek Nowak <areknowak@poczta.fm>
Date: Tue Aug 19 2003 - 15:07:05 CEST
[slacklist] Re: Wymagania KDE

W liście z wto, 19-08-2003, godz. 06:55, Wojciech = Potyka pisze:

> Doinstalowalem do systemu xwindow + kde jednak = strasznie mi sie to wszystko
> wlecze mam Pentium 200 MMX + 48 MB Ram czy jak = uzupelnie do 128 MB to moge
> liczyc na przyzwoita prace w systemie ?

Nadal nie będzie to nadzwyczaj komfortowa praca, ale = pomoże dużo. Na
słabszych maszynach dużo lepiej sprawdza się = gnome lub window maker. KDE
jest dość powolne.

> I mam jeszcze jedno pytanie zeby uruchomic KDE = musze najpierw systartowac
> X-y ja zrobic zeby mi sie KDE od razu ladowalo = ?

Musisz edytować plik "/etc/inittab" i = zmienić z id:3:initdefault na
id:4:initdefault w lini 24.

--
Pozdrowienia:
Arek Nowak <areknowak@poczta.fm>