[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Pomocy zapomnialem chasl

From: Robert Panek <rpanek@astercity.net>
Date: Tue Aug 19 2003 - 16:39:33 CEST
[slacklist] Re: Pomocy zapomnialem chasl

Witaj Marduk,

M> Pomocy zapomnialem chasla na roota. Czy da sie =
M> pomozy tylko reinstall serwera??

zakladam ze masz lilo (nie wiem jak to jest w innych = bootmenadzerach) i
dostep do serwera. wpisujesz zamiast linux (albo = zamiast wyboru linuxa
z "tabelki") dwa magiczne slowa:
linux single

i powinno dzialac.. :) znaczy zmienisz sobie haslo na = roota.

mam nadzieje, ze pomoglem, daawno tego nie testowalem, = wiec nie
pamietam, czy dobrze opisalem (czy sam o haslo prosi =
pisac), ale mniej wiecej wiesz jak sie ratowac (i = ratunek jest) :)

--
Pozdrowienia,
 Robert Panek