[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: OT: Ile kasy ??

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Wed Aug 20 2003 - 20:02:57 CEST
[slacklist] Re: OT: Ile kasy ??

----- Original Message -----
From: "Krzysztof Kostoń" = <kris@mex.com.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Wednesday, August 20, 2003 4:29 PM
Subject: [slacklist] Re: OT: Ile kasy ??

> no to niech kupi - ktos mu musi tez = skonfigurowac router sprzetowy i
> łindozy.
> Ceńcie ludzie swoja wiedze to nam wszystkim = bedzie lepiej. 1000-ok Netto.

Jestem tego samego zdania, trzeba się szanować. = Osobiście zauważyłem że jak
powiem za niską cene to się na mnie patrzą jak = na jakiegoś domokrążcę a jak
większą to jestem cenionym fachowcem. = Pamiętajcie że trzeba się cenić a
nieskończone są dwie rzeczy na świecie, = wszechswiat i ludzka głupota.