[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: .:slimak:. <linux@pulsnet.pl>
Date: Wed Aug 20 2003 - 22:59:20 CEST
[slacklist] czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

Witam wszystkich czytelnikow listy.
 To moj pierwszy post tutaj wiec prosze nie = besztajcie mnie jesli bede
 zadawal glupie pytania :)
 Na poczatek chcialbym sie dowiedziec ile mniej = wiecej zarabia
 administrator sieci? Sorki jesli sie powtarzam = ale w temacie "Ile
 kasy ??" bylo tylko o przykladowych = zleceniach a mnie interesuje ile
 moze zarobic administrator sieci pracujac w = firmie lub prowadzac
 wlasna dzialalnosc i zakladajac = sieci/administrujac nimi.
 Moje pytanie bierze sie miedzy innymi stad ze = jestem teraz na drugim
 roku studiow informatycznych i niedlugo musze = wybrac specjalizacje i
 sie tak zastanawiam nad sieciami komputerowymi = albo nad
 programowaniem - co jest bardziej = przyszlosciowe? Pisze na ta grupe
 poniewaz instalnalem slacka i musze przyznac = wciagnal mnie - mialem
 wczesniej red hata, knoppixa, mandrake = probowalem debiana ale slack
 jako jedyny mnie wciagnal a co za tym idzie = sieci komputerowe teraz
 tak sie zastanawiam gdzie ewentualnie moglbym = zdobyc praktyke
 chcialbym zalozyc pare sieci taki prostych za = free ale nie bardzo
 wiem do kogo sie zglosic mozecie mi cos w tym = temacie
 podpowiedziec???

--
Pozdrawiam.