[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re:

From: .:slimak:. <linux@pulsnet.pl>
Date: Fri Aug 22 2003 - 17:37:31 CEST
[slacklist] Re: [slacklist]

b> Mam problem zalozylem osiedlowa siec na dslu = tepsy
b> jako routera uzywam linuxa redhat 9.0
b> mam paru klientow ktorym musze ograniczyc pasmo = wychodzace i przychodzace pomozcie mi to zrobic bo ci kolesie cala siec = mi zapychaja, narazie bawilem sie z ograniczaniem za pomoca cbq ale nie = moge

b> ograniczyc pasma wychodzacego. Jesli ktos mial = podobny problem i udalo mu sie go rozwiazac badz tez wie jak to zrobic = to bardzo prosze o kontakt

ja to amator jestem ale na poczatek bym ci = zaproponowal zrezygnowanie
z RH i na serwerze instalnij slacka albo w = ostatecznosci debiana bo RH
podobno dziurawy jest i duzo exploitow na niego jest = pod tym wzgledem
slack jest lepszy i wydaje mi sie ze i szybszy = jest.

--
Pozdrawiam.