[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: SŁAWOMIR JACH <cobico@wp.pl>
Date: Fri Aug 22 2003 - 20:14:49 CEST
[slacklist] Odp: Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

Dnia 22-08-2003 o godz. 19:56 .:slimak:. = napisał(a):

> [...]
Wyzysk. 500zeta.

> Boze to juz kolejna osoba ktora narzeka na place = :( nie
sadzilem ze w
> tej branzy jest az tak zle :/ hmm chyba skoncze = studia i
emigryje z
> tego kraju bo nie zamierzam przymierac glodem = :(
>
> --
> Pozdrawiam.

nie uciekać stary tylko prubowac cos robić, = widzisz że
prubujemy sie organizować, weĽ w tym udział a = może nie będziesz
musiał przymierać głodem.

Nowy album COOL KIDS OF DEATH. Zobacz co ze sob± = niesie...
Kliknij! < http://muzyka.wp.pl/ni= usy.html?idn=9071 >