[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: cześć... jestem tu nowy i mam pytanie od razu :)

From: Marian Koniuszko <marian_koniuszko@poczta.fm>
Date: Sat Aug 23 2003 - 00:32:45 CEST
[slacklist] Re: cześć... jestem tu nowy i mam pytanie od = razu :)

 Za nędzę w tym kraju odpowiedzialni są = ludzie, którzy swoimi rządami
doprowadzają go do ruiny, myślę, że robią = to celowo. Im właśnie chodzi o to
żeby wyciągnąć z tego kraju całą =
umiejętności do pracy za granicą. Zostanie sam = motłoch do fizycznej roboty i
prostytucji, łatwy do manipulowania i o to im =
tego będą mieć to chyba rzecz oczywista. = Kilkadziesiąt czy więcej lat temu
prześladowali i mordowali nasze elity intelektualne = a teraz wykańczają nas
ekonomicznie. Myślę, że stworzenie organizacji = zrzeszającej informatyków
jest bardzo fajnym pomysłem, ale w praktyce nic z = tego nie wyniknie głównie
ze względu na stan w jakim znajduje się nasza = gospodarka (jak pracy nie ma
to niema...), znam przykład kilku innych podobnych = organizacji. Panowie a
może  zróbmy rewolucję!! Wyrżnijmy obcy =
niestety nie wytłukł ( jako dodatkowy argument = przemawiający za tym powiem
wam, że bil gates również wchodzi w skład tej = bandy) i zdrajców przy żłobie
i dopiero wtedy będziemy mieli szansę na = powodzenie.
Pytacie gdzie jak tak zarabiam... Pracuję na = pół etatu w szkole w Polsce C
albo nawet i D. Moja stawka jest ustalona z góry, = szef nie ma wpływu na jej
wysokość ( 520 zł to już z premią na = rękę mam), a jest fajny facet i napewno
dałby mi zarobić więcej gdyby mógł.