[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: demeus <demeus@go2.pl>
Date: Sat Aug 23 2003 - 02:14:20 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: czesc... jestem tu nowy i mam = pytanie odrazu :]

>Dobry pomysl, popieram taka inicjatywe. Jezeli = tak to moze stworzyc jakas
>strone na ktorej bedzie formularz (zgloszeniowy) =
>weryfikacji jakiejs jeszcze nie myslalem o = szczegolach mozna byloby
>przyjmowac nowych czlonkow.
>Nie wiem jak z moca prawna takowej = organizacji.

Moglo to by byc np Stowarzyszenie prowadzace =
w moim regionie istnieja podobne inicjatywy np = wspierajace ksiegowe
(Stowarzyszenie Ksiegowych) organizuja one szkolenia =
i tam sie zglaszaja firmy jesli potrzebuja = wykwalifikowanej kadry..

pozdroofka demeus