[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: cze¶æ... jestem tu nowy i mam pytanie od razu :)

From: roberto <robertode@wp.pl>
Date: Sat Aug 23 2003 - 11:14:27 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: cze¶æ... jestem tu nowy i mam = pytanie od razu :)

od tych ktorych hitler nie wytepil to sie odczep do bo = to polska cech
zazdrosc (jak sie nie potrafi to sie kradnie jak to u = nas)
jak potrafia zadbac o swoje interesy to nie ma czego = zazdroscic tylko trzeba
sie od nich uczyc