[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re: Re: Re: cze¶æ... jestem tu nowy i mam pytanie od razu :)

From: Miedziu <miedziu3@free.of.pl>
Date: Sat Aug 23 2003 - 12:02:13 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Re: = [slacklist] Re: cze¶æ... jestem tu nowy i mam pytanie od razu = :)

Bardzo dobrze powiedziane !!! Moim zdaniem Polska to = kraj w którym ludzie
my¶l± tylko o sobie, np. politycy, oni tylko =
zrobki sie poprawia, "ale chyba tylko im" = bo jak bylo tak jest. Polscy
politycy to jest jedna wielka mafia, która sciaga = haracze od ludzi.
Proponuje rewolucje, byc moze wtydy krajem rzadzili = by ludzie ktorzy nie sa
samolubni, ale mysla o innych.  Spoj¿my = prawdzie w oczy jak jest np. na
granicach. Ludzie z zachodzu boja sie jak polak = wjezdza do ich kraju,
poniewaz moga nie miec juz samochodu. Bo polak = wszedzie musi sie wykazac
swoimi zdolnosciami.