[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: organizacja

From: Artur Miêtek <mentos@gabo.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 11:56:36 CEST
[slacklist] Re: organizacja

----- Original Message -----
From: ".:slimak:." = <linux@pulsnet.pl>
Sent: Sunday, August 24, 2003 11:34 AM

> Artur ja mam podobna sytuacje do ciebie jestem =
> studiow w domu w tym tygodniu postawie sobie = mala siec i zaczne troche
> kombinowac :) a jesli o nas chodzi to = organizacja na poczatek jak
> bedzie dostawac zlecenia to nam moze dawac = jakies praktyki lub
> powiedzmy proste zlecenia abysmy sie =

Co racja, to racja.. Fajnie by bylo gdyby organizacja = z czasem
otrzymala jakis staut prawny, jesli to oczywiscie = mozliwe.. Ci
najlepsi sprawdzaliby umiejetnosci tych slabszych i = wtedy stawaliby
sie wedlug jakiegos regulaminu, specjalistami, = polspecjalistami..
otrzymywaliby jakis level, a ten level moznaby = umiescic w mojej
wyszukiwarce...
Pomyslalem tez, zeby np. wyszukiwac ludzi profilami. = Kazdy czlonek
moglby uaktualniac swoj profil, nadzor organizacji = zmienialby ten
level, a interesant (pracodawca) szukajacy czlowieka, = wpisywalby
swoj adres email i otrzymywalby wtedy od servera = aktualne CV na
swoja skrzynke, co wy na to?

--
Pozdrawiam
Artur