[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: organizacja

From: Jacek <serwerek2@op.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 12:33:34 CEST
[slacklist] Re: organizacja

> no nie wiem ale nie chodziło mi o wirtualny = urząd pracy czy bazę danych
> ludzików, takich jest pełno, trzeba = ztworzyć coś w rodzaju konsorcjum
> zrzeszające firmy, firmy mogą zrobić = fuzję itd nie mam pojęcia jak to
> nazwać, ale nie róbmy czegoś czego jest = pełno .

Tak jak pisalem wczesniej zastanawialem sie juz i = nawet konsultowalem z
prawnikiem w sprawie statusu. Jest takie cialo jak = stowarzyszenie i ono moze
tak na prawde prowadzic dzialalnosc gospodarcza = aczkolwiek nie do konca
ustawa okresla szczegoly co do zatrudniania swoich =
tygodnia bede widzial wiecej. Ma dla mnie sprawdzic i = przygotowac za i
przeciw kazdej opcji. Ja tak na prawde juz mam caly = pomysl i zarys tego
wszystkiego przygotowywac bede sukcesywnie szczegoly = ale bez odpowiedniej
liczby ludzi nie zrobie nic :)

Ja chce stworzyc odpowiednik McKinsey & Company = tylko w swiecie IT.
Wiem ze sa juz podobne organizacje ale jakos nie = natrafilem na powazna tego
typu firme w polsce. Chce stworzyc poteznego = konkurenta i nie tylko w
kwestii OpenSource mozemy od tego wyjsc ale to jest = tylko odlam.

ps.Trzeba przekonac wszystkich zeby nie pisali na = slacklist tylko walili do
mnie maile (cv, pomysly na rozwoj, propozycje pomocy =
sie bedzie wkurzal ze zajmujemy czyjas = swiatoprzestrzen a on sobie tego nie
rzyczy.Nie chce
wchodzic w szkode innym.
Bede przedstawial Status Aktualnie zbiorczo co jakis =
waznych/istotnych zmainach/ustaleniach. Podzielimy = zadania posrod czlonkow i
bedziemy ruszac z tym koksem, ale tak czy inaczej = potrzebne jest minimum 15
osob.

ps2. Po zebraniu 15 osob minimum, zrobimy konferencje = (via net) ustalimy:
- tam nazwe
- po czym zarejestrujemy domene

- majac juz to przygotujemy stronke na niej forum czat = z archiwum i w teny
sposob bedziemy dogrywac reszte
- majac juz jakies konkrety mozemy sie spotkac
Co wy na to???

Pozdrawiam
Jacek