[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: organizacja

From: Jacek <serwerek2@op.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 13:24:08 CEST
[slacklist] Re: organizacja

Ja mysle ze zrzeszac windowsowcow to moze za duzo = powiedziane raczej
zaprosic do wspolpracy, rozmowy,
negocjacji. Dowiedziec sie dlaczego uzywaja win, ich = wszelkie opinie,
dowiedziec sie wszystkich zalet jakie oni odkryli w = tych systemach
zweryfikowac moze brakuje czegos w naszych = rozwiazaniach, przekonac ze nasze
sa lepsze zeby sie przesiedli. Chce sie uczyc od =

Niech staraja sie nas przekonac, na pewno znajada sie = jakies elementy lepsze
bo zawszse tak jest ale po to jestesmy zeby wysluchac =
potrzeb runku, userow, ludzi po prostu.
Niech OpenSource zagosci w domach i sercach = wzsystkich :) a zwlaszcza
pracodawcow...

bardzo

> Novel???!!! Stary może jeszcze powiesz żeby =
>
> i co z tego. Prubujemy stwożyć coś nowego =
> przedewszystkim cenowo!!!
> nie czytasz postów???
>

> zapomnij, mamy się we własnym gronie = organizować i spotykać

> żadnych klikaczy

Movement"

> No i właśnie chcemy to zmienić

> Nie wiem czy złapałeś o co chodzi ale to =
klikaczy windowsowych