[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

RE: Re: problem z routowaniem, proszę o pomoc

From: Tomasz Janiszewski <Tomasz.Janiszewski@doskomp.com.pl>
Date: Mon Aug 25 2003 - 21:37:47 CEST
[slacklist] RE: [slacklist] Re: problem z routowaniem, proszę o = pomoc

Przepraszam listę, ale oczywiście jestem narazie = początkujący w tych
sprawach.

Ale jesli moge polecić to zapraszam na strone = :

http://www.baseciq.org/linux/m= asq

gdzie właściwie jest to co powinno sie zrobic i = będzie działać. Pewnie dla
niektórych to banała, ale pewnie nie dla = wszystkich.

Pozdrawiam
Tomek