[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Realtek8139, intel810 - komunikaty o błędach

From: nedman <nedman@linux.pl>
Date: Tue Aug 26 2003 - 10:08:02 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Realtek8139, intel810 - komunikaty o = błędach

Użytkownik Ireneusz Sobkowicz napisał:

> Jak pozbyć się upierdliwych = komunikatów?

Jajco przekompilowac, do wlasnego sprzętu, bo pewnie = masz
standard z Slackware 9.0, które zawiera mase = smieci.

> Przeszukałem skrypty startowe ale nie = znalazłem wpisu wywołującego 8139cp.o.gz

I nie znajdziesz, bo to moduł.

> Podobny błąd z kartami Realteka znalazłem = na 3 różnych komputerach z różnymi płytami gł.
> Slackware 9.0, kernel 2.4.20, płyta gł na =

A jajko tez standardowe?

> O co chodzi ze sterownikiem i810-tco?
> Przeszukałem googla ale nie znalazłem = podobnego problemu :(

A mowisz ze szukałeś na google... Poszukaj sobie =
sie o co z tym chodzi. Proste!

> Proszę o zjadliwą odpowiedź - jestem = nowy:)

Odpowiedz na wszytstkie Twoje problemy ujęte w tym = poscie:

        *Przekompilować nowe jądro - 2.4.21 najlepiej*

POzdrawiam.