[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: apach

From: elvis <michkot@poczta.onet.pl>
Date: Thu Aug 28 2003 - 01:10:29 CEST
[slacklist] Re: apach

----- Original Message -----
From: "Rafał Jeżak" = <kacper@slubice.biz>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Thursday, August 28, 2003 12:59 AM
Subject: [slacklist] Re: apach

> Jestem przekonany, że lepiej by było = wystawić ten plik na www, bo z maila
się
> źle czyta - na przyszłość - nie rób = tego więcej i odpisuj pod cytowanym
> postem.
>
> --
> =[ Rafał 'kacper' Jeżak && = kacper(at)slubice(dot)biz
> =[ Klucz publiczny : http://www.kacper.org/kacper.gp= g
> =[ JabberID : kacper@histeria.pl && = GG: 826971
> =[ www.kacper.org && = www.slack.com.pl
> =[ w Slackware i Gentoo się da.

sorki ale inaczej się nie dało ... łączę = się z serverm przez putty.exe
możesz chociaż powiedzieć jak powinien = wyglądać prawidłowo ten fragment?
server na razie jest udostępniony lokalnie ale za = jakiś czas chciałbym go
udostępnić na zewnątrz i wtedy powinienem = wpisać ip mojego SDI lub nazwę
jeśli będe miał swój adres.

#ServerName http://192.168.0.1

#
# DocumentRoot: The directory out of which you will = serve your
# documents. By default, all requests are taken from = this directory, but
# symbolic links and aliases may be used to point to = other locations.
#
DocumentRoot "/mnt/home/www"

elvis