[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

DNS i telnet

From: Mariusz Bohm <mariobohm@wp.pl>
Date: Thu Aug 28 2003 - 20:37:31 CEST
[slacklist] DNS i telnet

Witam. W końcu po długich wertowaniach slacklisty = mam dwa pytania:

1. na serwerze w resolv.conf mam wpisane serwery DNS = od TPSA, a na stacjach klienckich tj. u ludzi, jako serwer DNS mam = wpisany adres ip naszego serwera (10.1.1.1). Gdy dopisałem adresy DNS = tepsowe w konf windows wszystko było OK, ale to się wiąże z = wędrówką po ludziach bo raczej z zmianą wpisu DNS sobie nie = poradzą. Jak to zrobić, aby u ludzi DNS został 10.1.1.1, a = poczytania

2. Nie mogę się telnetować na serwer. Szczerze = powiem, że nie wiem jaka jest tego przyczyna i nie mam pojęcia, czy = razu.