[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: DSL i nieotwierajace sie strony

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Mon Sep 01 2003 - 09:06:13 CEST
[slacklist] Re: DSL i nieotwierajace sie strony

Sprawa wygląda tak na interfejsie który masz = wystawiony na świat w twoim
przypadku eth0 (ppp0) ustaw na 1492, wyjściowego =
Teraz na stacjach roboczych musisz pokombinować z = mtu i ustawiać od 1492 w
dół co jeden, ja mam w lanie same
linuxy więc nie było to trudne (ifconfig eth0 = mtu149....) i już, jeżeli
chodzi o windowsy to musisz ściągnąć = programik "drTCP" bardzo prosty w
obsłudze i za każdym przestawieniem mtu = restartować. Pozdrawiam
ps. wczoraj ustawiałem neostrade na modemie =
nic
ustawiać.