[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: co ze spotkaniem na #ORG ????

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Tue Sep 02 2003 - 15:18:58 CEST
[slacklist] Re: co ze spotkaniem na #ORG ????

W liście z wto, 02-09-2003, godz. 12:24, Skyscraper = pisze:

> no okej juz mnie wiecej wiem, Jacek napisal. Ale = mi chodzi o niekonsekwencje ludzi.
> Mielismy sie spotkac w niedziele o 22 i co? i = byly 3 osoby z czego jedna to marik
>
> ech...
> uorewa...

 Do mnie nie miej pretensji, zostałem = pozbawiony wzięcia udziału w dyskusji a
nawet obserwować jej mi się nie chciało jak = patrzyłem na texty typu
"jestem współtwórcą slackware.com.pl = trochę potrafię i co z tego będę
miał" a Jacek prubował coś przekazać, = niestety chyba nie miał komu.