[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Unable to handle kernel paging request at virtual address...........?

From: d1g1tal <d1g1tal@o2.pl>
Date: Thu Sep 04 2003 - 10:20:58 CEST
[slacklist] Unable to handle kernel paging request at virtual = address...........?

Witam

Mam problem ze zwieszaniem sie kompa po paru godzinach = pracy.
w logach pojawia sie komunikat:  Unable to = handle kernel paging request at
virtual address....

i nie bardzo wiem co moze byc przyczyna, ale = podejrzewam dysk.

jesli ktos wczesniej spotkal sie z czyms takim to = prosze o jakies
podpowiedzi.

wszystko chodzi na slacku 9.0 z jajkiem 2.4.22.

bede wdzieczny za wszystkie porady

Pozdrawiam
Kamil...