[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odp: Re: włamy

From: Wojciech Potyka <wojtek@netprovidence.com>
Date: Fri Sep 05 2003 - 13:29:17 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Odp: [slacklist] Re: [slacklist] = włamy

No ciekawe
Wiesz tak ci powiem ze na twoim miejscu bym sobie = system przeinstalowal.
Nigdy nie wiadomo jak "dobry" jest = wlamywacz i jak daleko sie posunal w
lamaniu systemu. mozesz sprobowac zrobic skrypt ktory = po jkimkolwiek
zalogowaniu wysyla logi na jakis zdalny serwer. wtedy = masz szanse ze poznasz
ip z ktorego to cie "napastuja"
Ale nie liczyłbym na to moim zdaniem masz juz = system na tyle zainfekowany
obecnoscia wlamywacza ze nic sie nie dowiesz , = wypadalo by go
przeinstalowac.

a i sprawdz co si nasluchje i na jakich portach

pozdrawiam Wojtek