[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: HTB i ruch wychodzacy - jak to zrobic?

From: Rafal R. <raven19@o2.pl>
Date: Sat Sep 06 2003 - 13:15:02 CEST
[slacklist] Re: HTB i ruch wychodzacy - jak to zrobic?

 Witaj :)
No ja tesh wlasnie walcze z tym problemem...ostatnio = myslalem ze juz go
rozwiazalem...bo udalo mi sie zrobic podzial ruchu = przychodzacego przy
pomocy IMQ. No ale po dokladnie 12 godzinach cos sie = zaczyna walic i
wszystko szlak trafia :)
Mozesz sporobowac przy uzyciu IMQ na tych 6 = ludzi...moge ci podeslac konfigi
..ja to mialem zrobione na 127 osob wiec moze = "ta ilosc" powoduje ze IMQ
zaczyna mi wariowac.
A wlasnie...co do MARKowania pakietow...jezeli ktos = ma przyklad jak zrobic
ingress traffic" przy pomocy markowania to tez = bym sobie chetnie poczytal.
pozdroofka
  Rafal