[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Problem z Proftpd :(

From: Volt3r <volt3r@go2.pl>
Date: Mon Sep 08 2003 - 11:08:02 CEST
[slacklist] Problem z Proftpd :(

Mam do was prosbe o pomoc bo juz nie wiem co mam = zrobic. Mam taka sytuacje:
komp. jest za maskarada i ma przekierowane kilka = portow. Na jednym z nich jest
ustawiony proftpd (w proftpd.conf i xinetd) i = wszystko dziala ale tylko w tej
sieci lokalnej. Natomiast jezeli ktos sie laczy = router:port z poza naszej
sieci to sie polaczy ale nie widzi zadnych plikow :( = Prosze o jakies
wskazowki...

Proftpd z Slacka 9.0 chociaz to pewnie nie ma = znaczenia.

Pozdrawiam Volt3r