[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Dropline Gnome

From: Skyscraper <skyscraper@o2.pl>
Date: Mon Sep 08 2003 - 14:14:46 CEST
[slacklist] Re: Dropline Gnome

On Mon, 08 Sep 2003 13:54:52 +0200
nedman <nedman@linux.pl> wrote:

> Bo KDE ma swoje ustawienia, a XFree ma = swoje.

> No przeciez dropline ma czcionki. Trzeba = zainstalowac tylko.

tez tak uwazam. Prawde mowiac ja instalwoalem dropline = po wczesniejszym zainstalwoaniu pelnego slacka (tak dal testow :)). = sciagnalem wszystkie pakiety dropline na hdd i polecialem z dysku(full = "polskiemu" itp. ale mam zamiar sprobowac zainstalwoac slacka = bez Xow, bez kde bez gnoma bez XAPów i wtedy dropline zainstalowac. = Ciekaw jestem czy zadziala dobrze.

Sławku zrob full installa wszystkiego i bedzie = jesli to ma byc tylko pokazowka to...

Pozdrawiam
Skyscraper