[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Dropline Gnome

From: redmateo <redmateo@poczta.fm>
Date: Tue Sep 09 2003 - 12:58:53 CEST
[slacklist] Re: Dropline Gnome

Hello nedman,

Tuesday, September 9, 2003, 12:51:13 PM, you = wrote:

n> Sawomir Jach wrote:

> [...]

n> Oj dobra, wiem. Mialo byc z usmieszkiem = sarkastycznym. Mój błąd.

n> No wiec dropline-gnome powinien przemowic po = polsku.

n> No i być powinno.

n> Czytam i to uwaznie... tylko Ty nie potrafisz = przekazac tego o co Ci
n> chodzi. Chcesz miec czcionku. Spoko. Masz je. = Zainstalowales. Mozilla
n> z dropline ma je. Czcionki na pulpicie powinny = byc wygładzone, podobnie
n> w menu i wszedzie gdzie aplikacje na to = pozwalaja. Nie masz? No to
n> problem tkwi w czyms innym. Konfiguracja XFree, = problem z karta
n> graficzna. Inne rozwiazanie: jest takie = narzedzie w gnome. Font set czy
n> jakos tak. Jest gdzies w ustawieniach w menu. = Tam mozna sobie wybrac
n> czcionki. Jak nie dziala, to cos jest = popiep%%%*&^.

i tak jak myslalem, postujacy sie wyzywaja nawzajem, = rozmowa nic nei
wnosi, juz robie unsucribe :p

--
Best regards,
 redmateo        &n= bsp;           &nb= sp;       mailto:redmateo@poczta.fm