[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

M$, lin, slack

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Tue Sep 09 2003 - 15:54:37 CEST
[slacklist] M$, lin, slack

>A co oprogramowanie do wędkarstwa?
>
> Domyślam sie, ze to taki Twoj (i niestety nie = tylko) skrót od Linux.
> No comments.

Chcialem sie tylko zapytac tych co to sie czepiaja = okreslenia "Lin" jako
skrotowca Linux. A co to jest M$ ?? bo tego = okreslenia tak czesto
uzywacie... co to jest slack ??  Mam wymieniac =

Jak czepiacie sie to zacznijcie uzywac tez pelnej = nazwy na wszystko inne,
proponuje wowczas zapisac sie na = [SlackwareList].

Ludzie... wiecej tolerancji. Nie namawiam by zaraz = zaczac przesadzac, ale
chyba kazdy (tutaj) zrozumial ze "lin" / = "... do lina" bylo w znaczeniu
linux a nie nazwa ryby, czy tez odpowiednikiem = sznurka. Jesli nie to
proponuje grupy dla wedkarzy / wlokiennikow (ew. = wspinaczkowe or sth.) -
oczywiscie tym osobom ktore nie zrozumialy bo = wszystko kojazy im sie z ....