[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: M$, lin, slack

From: nedman <nedman@linux.pl>
Date: Tue Sep 09 2003 - 18:55:47 CEST
[slacklist] Re: M$, lin, slack

Machoni wrote:

> Chcialem sie tylko zapytac tych co to sie =
> skrotowca Linux. A co to jest M$ ?? bo tego = okreslenia tak czesto
> uzywacie... co to jest slack ??  Mam = wymieniac dalej ??

Tak wymieniaj. Bo:

MS - skrót (ogolnie przyjety przez firme), np. MS = Windows.
M$ to to samo co MS tyle ze z ukierunkowaniem na to, = ze
MS $ zarabia :D

> Jak czepiacie sie to zacznijcie uzywac tez pelnej = nazwy na wszystko inne,
> proponuje wowczas zapisac sie na = [SlackwareList].

Slack jak i MS to także ogolnie przyjęte skróty. = przykład zipSlack.

> Ludzie... wiecej tolerancji. Nie namawiam by = zaraz zaczac przesadzac, ale
> chyba kazdy (tutaj) zrozumial ze "lin" = / "... do lina" bylo w znaczeniu
> linux a nie nazwa ryby, czy tez odpowiednikiem = sznurka. Jesli nie to

Ale Lin/lin/lina kojarza się/wskazują = jednoznacznie na to co oznaczają
lin - ryba
lina - sznurek

MicroSoft to dosc dluga nazwa, dlatego latwiej jest = napisac MS. Linux to
tylko 2 literki wiecej,  czy tak trudno je =
to pingwin, a pingwin to ssak.

Jesteśmy w Polsce. Piszcie więc po polsku na = polskich listach pocztowych.

--
.-----.-----.--|  | -- [ Marcin J. Niedziela = a.k.a. nedman ] --
|__|__|_____|_____| -- [ nedman@linux.pl - = gazeta@linux.pl ] --