[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Dropline Gnome

From: nedman <nedman@linux.pl>
Date: Tue Sep 09 2003 - 19:01:13 CEST
[slacklist] Re: Dropline Gnome

Sawomir Jach wrote:

> no właśnie są tragiczne ( w kde zresztą = też)

To zainstaluj te z polskiej strony ogonkowej. Czcionki = masz paskudne, bo
pewnie sa ustawione tak, ze z małych czcionek = rozciagane sa na wieksze.
To tak jak powiekszanie malego obrazka. Opis =
polskiej strony ogonkowej jest gdzies tam opisany. =
jak w windows bez wygladzania. POtem tylko trzeba = zajac sie wygladzeniem.

> nie bardzo wiem co skonfigurować w XFre, = wszystko co napisano w poradach
> na slackware.com.pl zrobiłem.

to daj jeszcze:

xset fp+ /usr/X11/lib/fonts/*
xset rehash