[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

propozycja? by這: qmail na slackware 9.0

From: Robert Panek <rpanek@astercity.net>
Date: Thu Sep 11 2003 - 17:31:00 CEST
[slacklist] propozycja? by這: qmail na slackware 9.0

Cz這wieku!!

Zastan闚 si: w 2 mailach, napisa貫:

> ubrejdnij =>> upgrade mia貫m = namysli:)

To jest ok. 60 znak闚!! Twoje maile w sumie = zajmuj 8kB Po choler
cytowa貫 _dwukrotnie_ to samo (pomijam =

A mo瞠 by da這 rad zrobi jak捷 czystk = tutaj? mo瞠
moderowa? Mo瞠... nie wiem... mo瞠 nowa grupa = z przestrzeganymi
zasadami - a jak nie to 瞠gnamy (np. zapisywaniem = potwierdzanym przez
moderatora). Co takiego mo積a na yahoo = za這篡..

Na slackli軼ie du穎 rzeczy si nauczy貫m, ale = to co si dzieje, mnie
przera瘸 i na razie s ma貫 szanse 瞠bym =
(mimo moich pocz徠k闚 z linuxem) przy takim = poziomie (nie chodzi o
tre嗆 ale o jako嗆 przekazu.. :( )

--
Pozdrowienia,
Robert Panek