[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Pomocy ! Problem z instalacja Slackware9 nadysku SCSI

From: Skyscraper <skyscraper@o2.pl>
Date: Fri Sep 12 2003 - 16:53:25 CEST
[slacklist] Re: Pomocy ! Problem z instalacja Slackware9 nadysku = SCSI

> Po pierwsze sprawdz terminacje scsi

tzn?

> po drugie AIC-7896N to chyba raid ?

no mi powiedziano ze scsi...
hm zweryfikuje to ale jak widzialem ekrany podczas = bootowania z plyty na adaptec.s to wyraznie wykrywal SCSI z dokaldnymi = opisami

zreszta widzialem na komputerze panel konfiguracyjny = tego...

> co pokazuje system jak sie laduje na adaptec.s = ?
> powinny pojawic sie jakies komunikaty o = ladowaniu urzadzenia i zamapowani np
> sda

no tj pisalem pokazuje ze znalazl kontroler i = wyswietla 2 (kilku linijkowe) ciagi napisow odnosnie SCSI0 i 1 i potem = zaczyna skanowac w poszukiwaniu dysku na kazdym kanale. wywala sporo = wpisow. Jakies takie fachowe techniczne i sporo takich jakby postaci HEX = ale to nie to tylko swoiste wpisy. Kurcze ciezko mi okresli co to bo nie = jestem biegly w terminologii i technologi SCSI.

> podeslij co wypisuje system podczas ladowania = kontrolera i napendow;

najwczesniej bede mial dostep do tego w = poniedzialek... to postaram sie cos wyslac
jakis "zrzut ekranu"
z tych wszystkich napisow (sporej ilosci) najbardziej =
        Recovery = Code Sleeping
        Recovery = Code Awake
        Timer =
        aic7xxx_abort returns 0x2002
nie wiem pewnie sie nie znam...

> kiedys instalowalem slacka 8.1 na czyms podobmym =

mi sie kurcze wydaje ze nie powinno byc problemow. =
kiedy dostaje prompta BOOT: to daje adaptec.s albo = adaptec root=/dev/sda, ale za kazdym razem to samo
ech....

pozdrowienia