[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Lamerski problem... pine i sendmail

From: Sastian <sastian@op.pl>
Date: Sat Sep 13 2003 - 12:06:02 CEST
[slacklist] Lamerski problem... pine i sendmail

 Witajcie,

 Chcialem prosic o pomoc tych, ktorzy chcieliby = pomoc :-)
Jestem calkowitym nowicjuszem chociaz udalo mi sie = skonfigurowac fetchmaila,
zeby odbieral mi poczte z kilku kont.
Nie potrafie natomiast zmusic do wspolpracy pine'a - = nie wysyla mi maili.
Czy moglibyscie poprowadzic mnie za raczke i podac w = jaki sposob zrobic, aby
moc wysylac wiadomosci z pine'a? Czy do tego musze = konfigurowac sendmaila? A
moze wystarczy ustawic jakies opcje w samym = pine'ie?
To, do czego udalo mi sie dotrzec, to to, ze w = smtp-domain wpisuje adres
mojego serwera z loginem - powinno to robic za AUTH - = autentykacje. Czyli:

 smtp-domain=smtp.serwer.pocztowy.pl/user=login

 Powinno dzialac, a nie dziala.

 Pomocy!

 Pozdrawiam,
Sastian