[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: wygaszacz

From: Sastian <sastian@op.pl>
Date: Sat Sep 13 2003 - 14:16:37 CEST
[slacklist] Re: wygaszacz

> witam
> mam maly problem z framebufferem (tak sadze); = otoz ekran wygasza po okolo
2 minutach....moze to jakis wygaszacz? albo jakies =
kazdym razie nie wiem gdzie to sie ustawia....
> jesli ktos cos wie to prosze o odpowiedz
> pozdr..
>
> Piotr Lesniak

To ustawienie jest w /etc/inittab

Wyedytuj ten plik i tam powinno byc cos takiego jak = "monitor off", czy
"screen off" - jak zobaczysz, bedziesz = wiedzial.
Niestety siedze w pracy pod WinME, wiec nie moge = podejrzec i dokladnie
powiedziec Ci jak sie to nazywa, ale jest to jedna z = pierwszych 20 linijek.

Pozdrawiam,
Sastian